Oh my goooooooood !!

Vilken dag!!
Jag och M började förmiddagen med storstädning.
Vid 12.3o skjutsade jag sedan M till hans jobbarkompis då dom är/har varit i Edsbyn på bandymatch.
Åkte sedan för att hämta upp Emma och begav oss sedan till Valbo!
Emma träffade upp sin mamma för att hämta sin lillebror som hon skulle ha över natten
så vi trippade omkring med varsin barnvagn och skulle inte den ena ungen äta så skulle den andra
och skulle inte den ena sova så skulle den andra de :P haha.

Kalabaliken började lite smått när vi skulle in med all skit i bilen,
TUR att man har en Stor jäklans volvo :P
Två vagnar, två ungar, skötväskor, 3 matkassar, resesäng, klädkasse + shoppingkassar,
MEN de gick :P
Släppte av Emma, lillebror Neo & alla prylar.
Hem! Och möts av en Enooorm plogvall, MEN TACK!!
Får puckla mig in på gästparkeringen där plogvallen var liiite mindre.
In med alla påsar och skötväska och in med William.
I med William i badet, plaskar, leker och får massa blöta pussar,
läser en godnattbok och pussar sen honom godnatt :)
Börjar förbereda köttet tills imon, gör och lägger köttet i marinad.
Förbereder efterrätt.
GÅR UT OCH SKOTTAR BORT VALLJÄVELN, jag näästan döööör!!
IN, dammar, torkar golv och NUU har jag bäddat ner mig i sängen och kollar på tv 
med lite chips och popcorn, DE är jag värd!! :P



Jag får återkomma med lite roligheter imon för nu ska jag baaara va en liten stund :)

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

oj va du flängt runt idag :P ja men eller hur, de va ju bra pris iaf på cosmic, den andra är ju fortfarande mkt dyrare. fan man skulle haft betala lite varje månad ;P

2010-02-19 @ 22:10:09
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jo kanske man kan :P är dom slut på den där hemsidan? :P måste kolla de.

2010-02-19 @ 22:15:41
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0