Lördag

Igår blev vi bara hemma, var meningen att jag skulle åka till Hofors
med mamma, syster m.f åh kolla på innebandy men de blev inte så.
Istället lagade jag lite mat som fick bli kycklingtacogratäng/pajen som jag gjorde för ett tag sen,
den är ju sååååååå god, om ni inte har provat, GÖR DE! :P
Sen kikade vi på lets dance och OM jag höll på att dö av skratt när Willy dansade, hahaha!




Idag ska vi(?)/jag åka till mamma så ja får träffa Frida lite mer innan hon åker hem :)
Annars har vi inget inplanerat :)


Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var tur du inte såg matchen, vilken jäkla usel match :P Hoppas allt är bra med er ! :)

2010-01-09 @ 11:32:44
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack detsamma :)!! Ja det är bra med gamla hus som man kan börja om från början med, då blir det precis som man vill ha det :-) Men du har ett jätte fint hem måste jag säga. vi har också gjort en precis lika sänggavel måste jag tillägga,haha kul!

Jag kommer att försöka lägga in bilder så gott jag hinner hela tiden! ha det bra.

2010-01-09 @ 12:26:26
URL: http://lindalans.blogg.se/
Postat av: Linda

Heej :) tack detsamma! Du har ett jätte fint hem och mycket bra ideer. Vi har köpt ett gammalt hus från 1890 som vi ska renovera och jag ska försöka att lägga in bilder så ofta jag kan :) måste också tillägga att vi har gjort en precis likadan sänggavel haha, kul :)! ha det bra.

2010-01-09 @ 12:31:14
URL: http://lindalans.blogg.se/
Postat av: Linda

oj nu blev det lite konstigt här :) haha min komentar hade inte lagts till så jag skrev en ny och då blev det två! jaja så kan det gå...hii

2010-01-09 @ 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0