Bråkig unge & trött mamma



William ligger och sover som en stock efter sitt sovvägrande tidigare :P
Han och jag har bråkat i veckan må ni tro,
har haft god lust att lämna bort honom till något troll i skogen :P
Han är så envis och vägrar allt, speciellt att gå själv ute, jag orkar inte gå och bära på honom heeela tiden,
ungen kan ju gå, han går ju heeela tiden inne!! :P
Åh de värsta är när/OM man ger sig och lyfter upp honom,
ja, då slutar låtsasgrinet på engång och så blir han knäpptyst, UNGE!! :P
Bråken kan delvis bero på att jag har haft en riktig tröttperiod också, han märker ju på engång,
om jag är sur & lättretlig då blir han surare och jävlas ännu mer :P haha.
Nu har de varit frid och fröjd i två dagar iaf så hoppas att de håller i sig någorlunda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0