Möblerat

Tänk att man kan gå från bitter, orkeslös surhagga
till sprallig, glad och full av ork & inspiration pga lite sol?!
Bara att gå på torr asfalt får mig att vilja skutta :P haha.

Har städat lite här hemma nu på förmiddagen och möblerat om lite i Williams rum :)
Kan visa sen :)
Om en timme ska vi åka hem till mamma, Emma ska också följa med.
Jag ska hjälpa mamma med håret och Emma ska klippa henne,
William, Marcus & Gordon följer med dom med, i brist på annat ;)


Nu ska jag försöka göra något åt mig själv :P

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

hehe ok ja orkar hon inte kan jag kolla om hon använt samma sätt som jag skrev .p

2010-03-15 @ 10:49:53
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0