Gått och gått




Idag mötte vi upp Sara och Max för att sällskapa till stan,
jag skulle till mamma och Sara skulle möta en vän :)
Hemma hos mamma fick vi lunch, hjälpte henne med håret lite, tog en runda på stan och åt mjukglass! :D

Jag, W och G tog sen en promenix hem igen, åt middag, lekte, bråkade och mös innan det var läggdags :P
Vid åttatiden kom Marcus hem efter lite fiske.

Nu ligger vi i sängen (Marcus sover :P ),
har precis skickat iväg en H&Mbeställning med massa skoj till mig, William och Marcus :D

Näe - Nu ska de sovas!
Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

va söt dom är våra små :) jaså, ja jag bara kollade lite snabbt men jag vet ett par skor jag fick i julklapp från duffy (och dessa va väl oxå duffy) dom kostade 299 på skohuset och 450 tror jag på scorett :D

2010-05-04 @ 06:59:06
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Erica

Helt ärligt så ser de juh super bra ut med kläder. Är väll bara markus som ser dig naken om ens de. Lyset är väll alltid släkt :p haha!

2010-05-04 @ 10:42:30
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0