Hemmadag - Ny klänning



Örhängen & Klänning - Kappahl´s barnavdelning, Skor - Nelly.com, Väska - Second Hand


Tjohej :)

Igårkväll åkte jag iväg till mitt jobb då dom hade personalfest,
hade mer lr mindre bestämt mig för att inte gå då M jobbar 12-timmars så jag hade morgonskiftet :P
Men jag åkte ner en sväng iaf för att umgås lite, tog någon cider och vad hemma strax efter 12 :)
På mig hade jag de på bilden, klännigen köpte jag igår, gillar den riktigt mkt :)

Hittade dock inga "skinn/glansiga"byxor som jag var ute efter,
DE FINNS INTE i min storlek verkar de som, jag blir galen !!! :(
På H&M skickade personalen mig till barnavdelningen där jag hittade ett par liknande byxor
som jag gillade men dom fanns inte i storleken jag behövde :(
Om någon ramlar på ett par såna byxor/jeans i stl 24, XXS, 158 eller "små XS",
pleeeease let me know !!


Idag sov W till efter åtta sen låg vi åh drog oss i över en timme innan vi klev upp för att äta frukost.
Efter frukosten gick vi ut med G och sen tog vi tag i skottningen,
tuuuuung tung blötsnö var det, pjuuh !
Efter de har jag dammat, dammsugit, städat och torkat golv
& så har mamma & Micke varit förbi på en kopp kaffe :)
Nu ligger jag bredvid W och kollar på Byggare Bob, vet inte alls vad vi ska hitta på resten utav dagen.
Vi lär väl pallra oss ut med G och skotta snart igen iaf antar jag !


Hoppas att ni har en härlig 4:e advent ! :)


Kommentarer
Postat av: e

har du kollat på gina tricot? :) där hittade jag ett par jättefina

2011-12-18 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0