Snö

Vi ligger nere och kollar på skattkammarplaneten som går på Disney channel,
skrattade hysteriskt nyss när någon sa: jag pratar fjärtiska flytande
efter att ha gjort pruttljud med munnen :p haha
(okej, de kanske var roligare just för stunden än vad det verkar nu :P haha)

Förövrigt ligger jag nästintill med andnöd då jag är tokmätt !
Ikväll gjorde jag kyckling i grädde med lök, fransk senap, buljong, franska örterkrydda,
salt & peppar,

till de klyftpotatis, mmmmh :) ett säkert & enkelt kort som alltid funkar ;)


Nä, nu ska vi försöka få W i säng så vi får dra igång något annat än tecknat :p
Någon som har tips på någon bra film? :)

Hej sålänge :)




(Mössa - Lager157, Overall - Didriksons)


Kommentarer
Postat av: Nikita

Visst är de härligt me barnkanaler som står på typ dygnet runt .. Man blir inte ett dugg hjärntvättad ;-)

2011-12-10 @ 19:58:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Fia

Shiiiiiiiiit vad snö ni har!!! Vi har ingen snö alls här..

2011-12-10 @ 21:23:26
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jätte fin blogg. Jag undrar bara vad du använder för app ifrån telefon när du tagit dessa bilder? Om det nu är med telefonen. Tack!

2011-12-13 @ 01:12:18
Postat av: Sandra

Hej! Jätte fin blogg. Jag undrar bara vad du använder för app ifrån telefon när du tagit dessa bilder? Om det nu är med telefonen. Tack!

2011-12-13 @ 01:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0