En sväng till Ikea?

Idag ska tydligen Micke och Mamma komma för att sno William efter lunch ?! :P
Jag vet inte hur länge lr varför men jag tänkte iaf ev passa på att åka in till Valbo en sväng
för att leta present till syster som fyller 18 år på torsdag :D & hyllplan och konsoller till toaletten! :)

Jag målade förövrigt TRE gånger på taket igår och jag lär bannemig måla en gång till.
De är fan inte värt att köpa billigare färg, bra att vara efterklok :P


Förövrigt så fick vi betala 1978:- för bilrutsjäveln :(
Och just denhär månaden kom halvårsräkningar åh skit så vi hade tookmkt räkningar, suck!
Har egentligen inte råd att köpa färg/hyllplan åh grejs känns det som 
men de var läängesen jag kände att jag hade ork och lust att hålla på så jag måste faasiken passa på :P

Jag och Babe vid 12-slaget :)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Åh vilket snyggt par ni är....jag vill gärna ha en sån bild på er.....FIXA NU!!!!!;;))

förresten....låt LG ta lite bilder på er....

2011-01-04 @ 10:44:31
Postat av: Anonym

Har Marcus linser? :)

2011-01-04 @ 12:17:47
Postat av: Sara

jag målade max rum med billig färg, tror jag måla 4 gånger o vissa ställen 5!!! men de kan va stor skillnad på olika billiga färger oxå :P

2011-01-04 @ 15:55:36
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: MANDY- Gravid BF 24/2

fin bild på er :)

2011-01-05 @ 12:55:09
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0