fynd fynd fynd


(W vääääldigt koncentrerad när vi leker med en utav favoritleksakerna: tågbana, igår :P )

Morsningkorsning :)
Första jobbdagen efter ledigheten gick toppen, känns skönt att vara tillbaka på något vis!! :)
 Något mindre roligt var att vi upptäckte att vi fått en fuktskada i två confrum under ledigheten, iiinte bra!!
Jag slutade iaf två, åkte åh hämtade W på dagis, åkte till mamma för att hinna umgås en sväng med syster
 innan hon skulle bege sig hem mot Öland.
Åkte sen till stan och försökte mig på att ha W på höften för att först gå åh ta ut pengar
(äntligen hade pengarna från försäkringskassan kommit, graaattiiis!!)
& sedan försöka mig på att strosade på Kappahl, iiiinte roligt!!
W slängde sig omkring som en galning
och jag höll på att svettas ihjäl utav kampen att försöka hålla han kvar på höften :P 
Så jag gav upp, tog med mig W för att handla
 och sedan åka hem, lämna mat och barn sen åkte jag tillbaka till Kappahl :P
Fick 3 linnen/toppar, 1 par örhängen, 1 par trosor & 1 topp/bh (som jag kanske kan visa imon :) 
för ca 230 kr
, inte illa pinkat! :P
Det var halva reapriset om man är medlem så passa på ni som är de! ;D


Kommentarer
Postat av: Sara

photoshopar du dina bilder nå? du får dom alltid med perfekt ljus.. lixom lite halvmörkt fast ljus, vet inte hur jag ska förklara.. men de är inga leksaker eller nått som blir alldeles skrikiga, allt blir lixom nertonat :) är de bara AV eller är de nå annat oxå? ;D

2011-01-10 @ 21:30:18
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilhelm tycker också om hans tågbana, kan sitta med den hur länge som helst :D

2011-01-11 @ 10:40:34
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0