Gårdagen

Frida har skickat lite kort, jag glömde ju självklart kameran hemma :P






Gårdagen var trevlig :)
Jag var dock så sjuukt otaggad och kände mig som världens fulaste,
 fick inte till någonting & speciellt inte håret, suuuuuuck!!
Kom lixom aldrig igång så efter mkt dansande tog jag och Emma en taxi hem vid o1.3o,
nästintill nykter vilket var ruggigt skönt när man vaknade utan ångest och huvudvärk/illamående vid o8.3o
då W vaknade :D
Marcus åkte åh köpte "nybakade" frallor sen åt vi en brakfrukost som satt finfint!! :)
Förövrigt har vi inte gjort mkt alls, Emma var här åh mös med oss
tills vi hade mölat pizza vid fem-halv sex ungefär då jag skjutsade henne till bussen,
 alltid lika trevligt med Emmavisiter :D

Imorgon väntar jobb, o7.oo-14.oo, skönt att börja veckan med en kortdag :D
Värre för W som ska börja dagis före sju, han som har sovit sålänge senaste 2-3 veckorna
men de ska väl gå bra hoppas jag :)


Nu blir de snart chips & film :)
Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Fia

SNYGGINGAR!!!!!

Du är så fin sötsofie :)

Pusssss

2011-01-09 @ 20:56:18
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: malin

Vart är toppen ifrån? Väldigt fin :)

2011-01-10 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0