Härliga Fredag !

Gud så skönt med fredag!!
De gör mig inget att det är jag som stänger på jobbet heller, skönt med lugn morgon
& sista gruppen har bokat till 17.oo så jag hinner ju hem för lite fredagsmys med W innan han ska hopp i säng :)

Imon skulle jag vilja träffar farmor & fastrar + pappa & Alicia, får se hur det blir.
Så ska jag åka åh träffa Emma + pojkvän.
Förutom de har vi inga planer, får se vad helgen har att erbjuda :)

Jag sa de på jobbet häromdagen, att man (Jaag) går ständigt med en stress inom mig
pga att de är så många man önskar man träffade oftare men man tar sig inte tiden & orken att göra de.
Men hur jobbigt & hur lång tid behöver de egentligen ta att åka över på en kaffe lr så?
Den tiden Har man!!
Rätt som de är kanske dom som man Tänker varje dag på men aldrig hälsa på är borta
& då står man där och frågar sig själv Varför man aldrig tog sig tiden, heemskt!!
Nä, de måste bli lite ändring här :P

Nu blev jag djup, haha :P
Men de är ju faktiskt sant, tänkt på de hönni :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0