Komma igång med träning ??!!

Japp, trots att mina TRE träningspolers "bangade" så åkte jag åh tränade själv!!
Känner mig stolt :P haha.
Hatar att åka själv annars och brukar hellre strunta i att åka om ingen kan följa med :P

Somsagt blev det core och poweryoga.
Jag var på ett sånt pass poweryoga för någon månad sen
(sist jag bestämde mig för att träna...Det var mitt enda pass då)
och själva yogapasset kan jag väl inte säga att jag är så jätteförtjust i, vill ha mer fart!!
Men dagen efter sist kände jag av i heeela kroppen och mest i ryggen
vilket är toppen då jag jämt har ont i ryggen!!
Så jag tror fanimig att de är riktigt bra för kroppen, kan vara värt att prova några gånger :)
Jag vill ju så gärna komma igång men jag behöver någon som pushar mig att gå,
får väl se hur det går denhär gången :)
Tog några sunkiga bilder i väntan på att M skulle komma hem med bilen innan träningen, work work :P


Kommentarer
Postat av: Mamzen

Vad duktig du är som åkte iväg själv :-D

2011-01-17 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0