SEMESTER !!!

Idag, för 2,5 timme sen gick jag på semester, ihiiiiiii :D
Lr jag hoppas då de iaf !! 
Vi har inget bokat så jag håller tummar & tår på att det inte kommer in något under dagen imorgon,
då spricker min planering med dagis :P

Imorgon åker vi till Ramsjö, 4:e året som jag är med :)
MEN jag är sjuukt bitter
då det ska regna hela fredagen och hela lördagen som det ser ut
& vi ska bo i 2 manna stugor på en camping, va gör man då lixom ??
Vi har haft tur med vädret vaarje år, grillat, badat och spelat vollyboll på fredagkväll,
fotbollmastcher (inte jag dock, jag är hejarklack :P ) hela lördagen & utemys + ugång på lördagen.
Men hur fasiken bli de om det blir regn då, ska vi sitta inne och spela kort 2 & 2 ?? :P Bitter är jag !!

W ska få vara med morfar & Alicia här hemma
, det är första gången som pappa/morfar har honom :)
William kommer vara överlycklig varje minut eftersom han kommer få tillbringa dom med Alicia
så han kommer ha en toppenhelg & inte sakna mamma & pappa nåååågonting :P
Värre är det för mamma Sofie, känns lite jobbigt att åka ifrån min lilla babbelkuse nu känner jag !
Meen en helg går fort & det finns ju telefon :P


Förra året i ramsjö :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0