KaosNatt

Herrejösses vilken natt !!!
William har HOSTAT, HOSTAT, HOSTAT, non stop med knappt något mellanrum & haft feber
vilket resulterade till 3 spyor mellan 11.oo-o1.3o !
Den första var typ 2 cm från min ansikte då han låg inne med oss och spydde ner hela sin huvudkudde,
han klarade sig så det var bara att tvätta av han lite.
Dom två andra kom inne i hans säng & på hela honom, va bara att bära in honom i duschen
och duscha av honom båda gångerna, sådär lagomt trött
då både jag och Marcus & William legat vaken hela tiden.

Försökte mig på en annan variant då han inte kundé ligga minsta lilla utan att hosta hosta hosta
så han fick sitta upp i mitt knä och kolla på Rorry mitt i natten
ihop om att han skulle somna sittandes utav utmattning.
Men de gjorde han iiiinte så o2.3o stängde vi av och 3o-6o min efter lyckades vi somna.
Strax före o5.oo ringde Marcus klocka, han skulle ut och fiska & William skulle följa med
åh vara hos farmor och farfar under tiden.
Hade han sovit och varit helt utslagen hade vi ändrat våra planer och låtit W vara hemma
men han vaknade och höll igång utav bara fasiken där vid 5
trots att han bara att sovit max 4 timmar
sen vi la honom vid 19.oo.
Så dom åkte vid halv sex och strax därefter somnade jag om med klockan ställd på o9.3o
för att inte sova bort hela dagen.

Skickade sms till Marcus mamma för ett tag sen och ungen har fortfarande inte somnat !!?
Han måste ju vara dödstrött kan man tycka.
Tycker så synd om lillskrutten, vet ju hur jobbigt de är med hosta.
Lär tvunget skaffe någon starkare hosmedicin till honom nu, han har haft hosta till och från så länge :(


Kommentarer
Postat av: Sara

men stackarn.. man känner ju sig så hjälplös :( max har haft hosta ett tag nu men de är bara nån gång/dag o han har faktiskt kunnat sova bra, men då han haft feber tillofrån i 10-12 dagar gick vi till läkaren i torsdags.. fick nå ventoline utskrivet och de märktes skillnad redan dagen efter! första kvällen fick han en hostattack o de kom två stora lass med slem så de va nog de som retat så länge.. så nu hoppas vi att den försvinner helt snart!

2011-03-05 @ 20:38:05
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0