Underbaaaar dag












Men herreguud vilken underbar daaag !!!
I morse klev vi upp i tid för att packa med oss div saker och sedan åka till marcus föräldrars stuga.
M´s pappa fyller år idag så vi hade med oss smörgåstårta och rödvin :)
Vi hade planerat att jag skulle följa med M på sjön så han kunde fiska och jag kunde sola,
W skulle stanna åh mysa med farmor & farfar i stugan.
Så Larsa skjutsade ner oss med skotern på sjön vid 1o.oo-tiden & där satt vi i flera timmar, det var så himla skönt !!
Helt tyst, solen värmde i ansiktet och jag somnade tom med i stolen på en fårskinn
& med ett fårskinn över mig.
När vi hade suttit där en stund bara, innan lunch kom hela ligan på skotern, som ni ser,
dom stannade en stund för lite bullätning
innan dom åkte upp för att föda W och sedan lägga honom :)
Jag och M satt mest tyst i varsin stol, sa knappt ett ord, de mina vänner är Inte likt mig, hahaha :P

Vid 14.3o tiden kom Larsa och hämtade oss för att sen åka tillbaka till stugan åh smaska lite smörgåstårta.
W vaknade precis när jag kom, helt svettig i sitt tooklockiga hår, MÅSTE klippa håret på ungen :P haha.
Smörgåstårta var dock ingen höjdare tyckte W som helst åt alla tomatbitar han kunde hitta på den :P

Vi åkte hemåt efter 16.oo & det var renarama skräckfärden hem !!
Våran jävla bensinmätare är ju puck, den kan ändra från typ 10 mil kvar till 4 mil kvar till streckat ???!!
Vi fick liiiiiiiite panik när vi kom till Lumsheden då mätaren varit streckad några kilometer innan
 & den enda bensintanken är STÄNGD !!
HUR i hellskotta kan folk bo där ??
För de första så tog bensinpumpen från stenåldern bara sedlar
MEN nu var de ju så att sedelautomaten var ur funktion
& då var man alltså tvungen att betala inne i affären, SOM VAR STÄNGD
,
den hade varit öppen mellan o9.oo & 12.oo förstår ni, jösses !!

Närmaste bensinmack fanns alltså över 2,5 mil därifrån & vi hade streckat på bensinmätarn !!

Vi sa som så att vi fick köra så långt de gick så fick vi se vad vi skulle göra sen
& tro på faaasiken att bensinen räckte hela vägen fram, lyckan var total !! :P
Vi satt på helspänn & sa: snart . . aa men snaaaaart dör den Meeeen nää, vi hade tur dendär gången :P hehe.

Hemma igen åt vi lite mat sen tog jag och W ett bad.
Han kollade på lite "bolliboo" och sen gick vi åh la honom & nu ska vi snart dra igång en film,
får se om jag orkar hålla ögonen öppna hela filmen :P

Hoppas att ni haft en uuunderbar dag i solen !! :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Men gud vad härligt de såg ut =)

2011-03-19 @ 21:07:55
Postat av: Sara

de såg inte fel ut de där inte :)

2011-03-19 @ 21:20:01
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Meeeeen gud såå underbart!!!! Riktig mysdag ni haft :)

2011-03-19 @ 22:15:45
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0