Lite bilder från kalaset

Jag blir aldrig helt nöjd med mina "B" tårtor :P haha, kanske måste inse att jag inte är nå bra på de,
bilen ser ju förjäkla rolig ut :P
MEN den blev fasiken så mkt bättre än förra årets :P hahaha.
Fyllningen i år var hallonmousse och chokladmousse :)




Försöker blåsa ut tårtljusen, mamma fick hjälpa till ;P

Hembakat, jag bakade "bara" fyra sorter iår - kola/sirapskakor, "godisgrottor", snickerskakor
& vaniljbullar. . . det räckte gott och väl :P


Alva & Anton var här på kalas, Alva fick också öppna lite paket från oss
då vi missade hennes födelsedag när vi var i spanien :)

Vi lekte orkester på Williams rum :P Anton - maraccas, William - flöjt, Pappa/morfar - munmusik :P 
Madde/moster - trumma och jag - något illalåtande som jag inte vet vad de kallas :P haha.


Traktorn vad populär :)



Tack alla ni som var här och gjorde W´s födelsedag till en toppendag, vi uppskattar det verkligen !!!

När alla åkt hem runt halv sex så gjorde vi tacos, farbror Jonas var kvar och åt lite med oss
innan M skjutsade ner honom mot stan då han skulle på konsert :)
Jag & M gick väl och la oss i sängen före nio & kollade på BB, trött som man var :P haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tyckte tårtan var läcker, har du gjort bokstäverna själv oxå? :)

Man får så mycket inspiration av att läsa din blogg :)

2011-05-29 @ 14:34:48
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag försökte kommentera flera inlägg tidigare men de gick inte:-( men jag vill oxå veta om du gjort bokstäverna eller vart du hittat dom? Jag har oxå tänkt göra nån biltårta men inte bestämt hur den ska se ut:-P

2011-05-29 @ 19:01:54
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! tänkte bara höra vart ni köpt traktorn?

2011-05-29 @ 19:35:16
Postat av: Nikita

määh va säger du ,. tårtan ser ju helt perfekt ut ! superfin!!! du kan ju din sak =)

2011-05-29 @ 20:55:22
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sara

färgade du o kavlade den blå marsipanen själv? när jag skulle göra mina rosor när jag fyllde så va de så himla kladdigt, skulle aldrig ha gått o kavla den iaf :S

2011-05-30 @ 17:57:50
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0