Ordning & Reda




Gud vad de är svårt att ha ordning och reda på smycken !!!
Dom hamnar (för mig) överallt och ingenstans, ett örhänge här och ett där :P

Har sett sånhär smyckesgalge som du hittar här på någon blogg och den gillar jag skarpt, praktiskt & snyggt,
funderar på att införskaffa på ett par stycken :)
Man kan ju inte ha armband på den juförsig ?!
Men till de skulle jag vilja ha (i framtiden när jag ev kanske någongång får min walk in closet)
en låda med massa små fack i som man kan lägga alla i, får väl se när de blir :P


Kommentarer
Postat av: Sara

jag har tänkt köpa en ram o sätta sånt hönsnät bakom så man kan hänga iaf örhängena :) men som du säger, de ultimata vore små lådor för allt :D

2011-05-05 @ 20:40:48
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

ja, de har jag oxå tänkt göra.. har köpt en ram men den har bara blivit liggandes, de får bli efter flytt :P nä, armbanden är svårare, då lär man ju ha nått som sticker ut, som ett sånt där "smyckeskors" eller vad man ska säga :P

2011-05-05 @ 21:52:44
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0