Trött

Hallojs ! :)

Idag jobbade jag o7.oo-16.oo.
Efter de gick jag hem till mamma dit M och W också skulle komma.
Vi blev bjudna på middag & kaffe på de, tooklyxigt att slippa laga mat ju ! :D

Vi kom hem strax före 18.oo har jag inte gjort många knop sen dess !
Gjort W klar för kvällen, kollat på bollibooo med honom, lagt honom
och efter de har jag bara suttit i sängen med datorn förutom svängen jag tog med G,
gaaaaaaaaaaaaaamnacke AB !! :P

Marcus måste ha slagit skallen, han har börjat renovera trappen idag !!!?
Fattar 0 :P Men ingen är gladare än jaaaag, som jag har väntat på detta :D
Känner mig dock som världens slöaste som inte har gjort att handtag för att hjälpa till, oork int lixom,
kanske en annan dag ! ;P haha.

Imorgon är det freedag !! Grymt efterlängtat !!
M ska dessvärre jobba 18.oo-o6.oo så det blir jag, chipskålen och något glas vin, lr ja,
jag har ju W att mysa med fram till 19.oo iaf :D
Förövrigt har vi inga planer alls i helgen, tror jag . . ska ju bli skitväder också, tvi !
Vi får väl se vad som dyker upp, alltid är det nått :)


slänger in en "gammal" bild i brist på andra bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0