Svar på kommentarer

Postat av: sanna
hej! Såg att du någon gång under 2010 skrivit om grötdieten.
Hur funkar den egentligen och hur åt du under den tiden och hur mkt gick du ner på hur lång tid?
Jag är väldigt intresserad av den men vart får man all näring,
vitaminer
och proteiner och allt som man behöver?
mvh s
2011-11-23 @ 09:46:43 

Svar: Hejhej!
Du äter ju ett vanligt mål om dagen och där behöver du inte välja bort något utav äta vad du vill.
De jag ändrade på de målet var bara mindre portioner & lite grönsaker.
Vi åt 3 mål om dagen varav 2 bestod utav gröt, vilka måltider du ersätter med gröt kan du välja hur du vill.
Mellan måltiderna åt jag mycket frukt då jag i början blev hungrig fort.
Vi höll bara på i 14 dagar då det vi mestadels var ute efter var att få in andra vanor,
äta mindre, få bort sötsuget & det lyckades vi med på den tiden.
Jag gick ner 3 kilo & min pojkvän 5 kilo under dom 14 dagarna men eftersom vi ändrat vanorna
så fortsatte vi även gå ner mer när vi började äta vanligt.
Jag gick dock bara ner 1-2 kilo till men min pojkvän gick ner 5 kilo till så han gick ner sammanlagt 10 kilo ! :)
Jag tror att du kan läsa om de mesta under min Kategori Grötdiet ! :)

Postat av: Linda
Hej!
En fråga på receptet: ska man koka den kondenserade mjölken?
2011-11-22 @ 19:48:09

Svar: Du behöver inte koka den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0