En stunds tystnad - Sockerkaka





Aaaaah, tyyystnad !! ;P
Jag har slagit ner rumpen i soffan med lite nybakt sockerkaka & kaffe :D
De är jag förövrigt värd då jag fått stått ut med W hela förmiddagen (+ gårdagen),
ungen är fullkomligt rabiat :P
Han är så grinig och sur, trotsar aaaallt och är bara tokjobbig !!
TILL OCH MED så att jag känner en dunst utav att inte orka och de mina vänner är inte likt mig,
jag är inte den som ger mig i första taget :P

Jag tror att vi lider utav syrebrist båda två :P haha
Så när han vaknar ska jag släpa ut han och underhålla han så pass att han inte orkar öppna munnen sen :P
De kommer väl förövrigt aldrig kunna hända, han kan väl prata sig igenom silvertejp den ungen :P
Visst är jag snäll ?! ;P haha.


Nä, nu ska jag snoka runt på bloggar ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du. ska veta att du gör ett toppenjobb. Ser upp till dig!

2011-10-06 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0