Svar på kommentar

Postat av: Linda E
Hejsan, börjar med att säga att jag gillar din blogg jättemycket. Ni har ett jättefint hem, precis min stil :)..
Sen undrar jag, när du sprayar korgar och sånt, använder du ngn speciell färg då?
Fungerar "vanliga" sprayburkar, el lossnar färgen.
Du som har koll :)
/Linda

2011-09-23 @ 08:58:50


Svar: Hejhej :) Åh tack så hemskt mkt, va glad jag blir :D
Jag använder inte någon speciell färg, nu målade jag korgarna med pensel 
med en vit lackfärg från Rusta först som vi råkade ha hemma :P
Sen sprayade jag med en sprayfärg som jag köpt på biltema, brukar köpa sprayfärg där
& jag har inte märkt av att färgen släppt lr så :)
Lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Linda E

Tack för svaret :)

2011-09-24 @ 22:14:24
Postat av: Anna

Hej! Jag måste berömma dig jag med. Älskar att läsa din blogg och se bilder på ert fina hem och allt pyssel som du gör :) Jag är lite ny i den här "pyssel-branchen" och undrar om du brukar använda munskydd när du målar eller spraymålar? Eller går det bra ändå kanske?

2011-09-25 @ 04:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0