Kall Lördag

Godmorgon/förmiddag :)
Jag sitter kvar vid frukostbordet än, ska snart tappa upp ett bad till mig och W.
Sen tänkte vi pallra oss till stan där det är lite aktiviteter för barn idag,
vi ska träffa pappa & Alicia där :)

-- Notis till oss själva kommer här ;P - W gjorde nummer TVÅ på toaletten
i förrgår OCH igår.
Men soooom jag längtat efter detta, slippa byta nummer tvåblöja lixom :P haha.
Han har dock blöja på natten fortfarande men han är så duktig såååå ;D --


Happ, annars, igår var vi mest bara hemma efter vi kommit hem från jobbet,
donade/städade lite, pappa kom även på kaffe :)
På kvällen blev det fläskfilé i vitlöksbonjour & gräddsås (buljongtärning & lök),
strips till de sallad & baguette till de, supergott och superenkelt ;)

Efrer maten fick W lite efterlängtat fredagsmys sen somnade han typ mitt i en rulling bredvid M
så att vi fick bära han till hans säng :)



Nä, nu lär jag tvinga W att städa upp bilarna som ligger i heeeeela köket
sen ska vi hopp i badet :)

Ha en härlig lördag ! :D


Kommentarer
Postat av: sarah

recept på det tack =)?

2012-02-04 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0