KALLT !


Glaskupa - Second Hand, Kaffekopp - Åhlens (köpt för många år sen), Glas skål på fot - Owe Jansson

Slänger upp två detaljbilder från köket i brist på annat :)


Godagens !
Gud vad jag fryser, heeela tiden, varför kommer "den riktiga" vinter nuu lixom, Fy !!
Jag är verkligen ingen snö/vintermänniska, nää, tacka vettjá sommar & sol ;)
Appropå sommar & sol så vet vi fortfarande ingenting om den evetuella strejken.
Känns så jävla tråkigt, man går lixom inte åh räknar dagar
och inte vågar man längta sådär mycket som innan heller, för tänk om vi nu inte kommer iväg,
iaf inte den dagen :(
Skulle bli förjäääääävla less om vi inte kommer iväg då det är tänkt
med tanke på att mamma, micke + deras två kompisar åker ner då,
så vi ska bo och åka till koh Lipe med dom + att vi redan har bokat & betalat beoende.
Jaja, den som lever får se !

Hoppas att ni mår bra denna kalla måndag !? :)
sen


Kommentarer
Postat av: sara

gud va tråkigt när man planerat o sen behöva vara så ovetandes :( fina bilder! jag skulle oxå vilja ha en kupa och dessutom en sån glasskål fast model större o ha frukt i, va till oves förra helgen men hitta inga skålar alls :(

2012-02-06 @ 21:18:07
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja min lilla hund har jätteproblem med tänderna, men nu har vi bokat veterinär tid:D Hoppas det går bra för er!

2012-02-07 @ 19:49:50
URL: http://www.scenbloggen.com/cecilialofving

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0