Ny Favorit - Finn Crisp

Vi har en ny mega favorit härhemma, Finn Crisp - Sesame & Fibre !!
Den med en dubbelvikt ostskiva på, mmmmmmmh, SÅÅ gooott,
den enda som äter mjuk bröd härhemma nu är W :P


God dag ! :)
Hur mår ni denna kalla söndag ? :)
Vi mår bra, aningen uttråkad för tillfället, inte vill jag gå ut heller, fryser halvt ihjäl lixom.
Mätaren visar -10 så de är ju inte såå farligt men de blåser och yr, buuurrrrrrrr.
Om inte annat så måste vi nog pallra oss ut om ett tag,
W kommer reta gallfeber på oss om han inte får en nya frisk luft är jag rädd för :P haha

Ska ringa pappa & alicia och kolla vad som gör,
vi hade planerat att åka dit men jag ska snart sätta en skinkstek på puttring tills ikväll
+ att Marcus mamma & pappa kommer vid 16.oo
så ska kolla med pappa & Alicia om dom vill komma hit istället :)


Nä, nu ska jag göra sockerkaka, sen sätta igång med steken,
någon nytta lär man väl göra ! :P
Hej sålänge ! :)

Kommentarer
Postat av: Maria på inredningsvis.se

Såg verkligen mys ut den frukost....perfekt på en gråmulen Söndag som denna...kram

2012-02-05 @ 14:18:27
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0