Gårdagen

Hade på mig mitt nya linne/klänning som jag köpt i Thailand, älskar ryggen och materialet ;)


Igår var jag ledig, sicken lyx va ?! :D
Vi hade ingenting bokat på jobbet men jag var beredd att åka in om det skulle komma in något
så jag lämnade W på dagis vid o9.3o,
de är första gången jag varit ledig som jag lämnat honom på dagis.
Annars om det hänt att jag blivit ledig bara sådär
så har jag tänkt att W lika gärna kan vara hemma med mig
meeeeeen, det var heeeelt okej med ensamtid kan jag säga ;P

Jag åkte till Sara till 11.oo, drack kaffe, tjattrade och kollade på deras nyrenoverade flickbabyrum
till efterlängtade tösen som beräknas komma 11:e Maj, jättefint hade dom fått de :)
Sen åkte vi ner på stan för lite lunch och stros :)
Jag köpte en hissgardin till köket,
en mössa & en tröja till W på Kappahl (mössan på bilden ovan), en skål & ett överkast till W :)


Sen åkte jag och W till pappa och Alicia för att umgås lite
och lämna en liten present till Alicia som vi köpt i Thailand :)
Vi fikade och W fick leka av sig med bästa morfar innan vi begav oss hem för lite fredagsmat
som bestod utav "lime & lökmarinad" fläskfilé
med en röra utav creme fraiche, ost, fetaost, salt och peppar uppepå, in i ugnen,
serverades med klyftpotatis, goooott !! Vi har saknat en riktig köttbit
efter två veckor med thaimat (suupergod thaimat juförsig men man tröttnar fort ;)

W har fortfarande inte kommit in i dygnsrytmen härhemma, han var såååå trött igårkväll
& somnade tillslut mitt i "bolliboo" så vi fick bära in honom till hans säng :P

Även jag och M var supertrötta och avslutade kvällen i sängen
och somnade ganska direkt efter Skavlan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0