Klar i tid

Gooooomorgon ! ;)

Här sitter jag ! Jag blev klar snabbare än förväntat idag,
allt går så fort när man inte ska göra iordning W & lämna på dagis på morgon :P
Såå passar på att skriva några rader innan jag hoppar in i bilen :)

Idag slutar jag två, efter de ska jag hämta W
och sen ska vi åka till valbo och jag ska göra mina naglar, ihii, de är lyx de,
känner mig naken och prinskorvig utan naglarna :P haha.
Hon som gör naglarna gör dom hemma så har hon en son som är ett halvår äldre än W,
så forhoppningsvis kan dom leka lite :P

Annars har vi inga planer, man hinner väl bara hem lagom tills det är dags att sen göra mat,
bada barn och slänga honom i säng, dagarna går ju i jäklans fart !


Nä, nu lär jag brumma iväg, hoppas att ni får en kanondag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0