baby i've been here before

i've seen this room and i've walked this floor . . . . . . . . .


Haft en riktigt trevlig kväll idag faktiskt. Va var ju på Lars Winnerbäck, toppenkul och Massviss med folk. Knä och ryggont juförsig, men jag antar att de är de man får stå ut med på konserter, lr? ; P Är jag för bekväm kanske? : P iaf så var de riktigt trevligt och efter att ha kommit hem hade vi en timme på oss att svida om och hälleai oss en klurre av diversa tills utgångsdags (säger jag som har tappat bort både pass och legg) MEN de gick bra, kom in iaf : P och tur va väl de, för 100:e gången : P

iaf så sitter jag ensam och patetisk i vårat gästrum för tillfället, har besluatat att tillbringa natten här, och så får de bli : P




äh, nu sover vi en skvätt vah? ; )


sov gott vettja!
Kyss&kläm
( Föresten, bilden är efter mkt om och men och inte riktigt som den ska, men, jag bjussa på de; P )

Kommentarer
Postat av: Mams

Men Sofie, UPPDATERA nån gång;-)

2008-08-19 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0