Miss noll karaktär

Satt och kollade på Du är vad du äter förra veckan och man blir ju ganska förskräckt. TROTS det så lockar suget efter ostkrokar/chips var och varannan dag och massvis med småätande! Slår vad om att om jag skulle bli så pass tjock så att jag var tvungen att lyftas ur sängen med en lyftkran så skulle jag ändå ligga där och gorma efter mina jäääkla ostkrokar! Suck! Är de inte sorgligt så säg, Miss noll karaktär, Jooo tack!!
Näe, de lär bli nån ändring på dedär! : P


Jaa, för övrigt händer väl inte allt för mkt, nu är man inne på tredje veckan efter semestern. Tiden bara flyger förbi, känns inte som man haft nån semester äns. Jag bara gruvar mig av tanken på julbord, snart är de väl förfan december!! Nä, usch, nu ska jag inte deppa ner alla! Ta dagen som den kommer (poet Sofie) ; )

Blev ledig ikväll också, guuu så skönt! Bara sitta och inte göra nånting, de kan väl vara bland de bästa som finns om man är på de humöret, och de är jag!! Är nå fruktansvärt trött, pissväder! ; P



Näe, nu ska jag ladda hem nån film och gosa ner mig i soffan med min lilla hårboll ; )



   
                               (Gammal bild)

                         


Ha en bra kväll!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0