Bingolotto

Idag har jag varit i valbo med tjejerna, riktigt trevligt :)
Shoppade mig ett par vardagsstövlar, ÄNTLIGEN!!
Inte alls min stil egentligen, dom är alldeless för otjejtjejiga :P Men jag gillade dom! :)
Köpte även 2 par öronhängen och 3 st hårband :)
Funderar nämligen på en stor kaluffs och hårband till min lilla svarta imon, kan bli fint :)

( superdåliga bilder :S )
 

Såå, ja, ännu en toppendag med tjejerna, de tackar jag så mkt för! :D

Nu har jag och Marcus precis mööölat i oss pizza och kebab
så nu ligger vi nästintill självmordsbelägna i soffan med magont
och väntar på att bingolotto ska börja :P
idag hade vi planerat att ta hem storkovan, förtidspensionär som man är, haha :P


Imorgon är vi bjuden till Alcen och Angelica för mys, mat och tjatter!
Crisse och Fia kommer även närvara :D
Det känns alldeless jättelagomt känner jag,
hade inte velat gå på nån fest då jag har fobi för massa fulla folk
när jag själv är i nyktert tillstånd :P
Och nu kommer ju faktiskt även Angelica surpla alkoholfritt
då hon också har ett litet frö i magen, känns braaa :D

Vi idag :)


 


Näe, nu börjar bingolotto snart.
Ha en bra kväll!
Kyss&kläm


Kommentarer
Postat av: sofia

Riktigt snygga stövlar, vart har du köpt dom? :)

2008-12-31 @ 14:30:32
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack! :) Köpte dom på scorett :)

2008-12-31 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0