Dagen efter dagen

Åh vilken låååång men alldeless tokmysig jul vi hade igår :)
Mamma + 4 kom vi ett
då jag fortfarande stod med myskläderna och handuken på huvet,
tyypiskt mig lixom! :P
Skyndade mig att svira om och slänga på mig lite make up sen satte de igång,
trodde aldrig att vi skulle hinna klart med maten i tid (till kl 4) men de gjorde vi,
precis på pricken stod allt serverat och klart och alla 14 fick sätta sig till bords :)
Jag va orolig att maten inte skulle räcka, há! Vi har hela kylen kvar med mat :P



 

De åts och de åts sen pausade vi, sen åts det lite till (dessert).
Man va som självaste julgris när kvällen var slut, hehe :P
Gordon fick delikatessmat han åh, lyxade till det lite :)

Marcus har dragit på dig förklädet och skulle precis ta tag i disken :)
   

Glada syster, pappa, Micke och Mamma :)


Det snygga och enda kortet på mig från min kamera
 Så får väl bjussa på det, haha :P




Folket drog sig hemåt vid elvatiden, då plockade jag undan lite smått här hemma
sen gick jag och la mig i sängen med datorn och kollade på Trolltider,
vilken mysig julkalender de är :D

Hoppas ni hade en riktigt Gooood Juuul för de hade minsann jag :D
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0