julklapparna

Måste ju visa lite av vad vi fick igår! :D
Fick bland annat dom första kläderna till den lille i magen av "farbror" Jocke,
jag blev helt tårögd, guuud så söta kläder :D



     

Vi fick ju så mkt fina och bra saker, det var kastruller, våffeljärn, perkulator (2 st :P),
presentkort, spegel, spa-set, chipsskål (toppen :D), kaffeburk m.m
 Jag fick även en mascara som Eva Longoria gör reklam för nu, toppenbra!! :D

TUUSEN TACK!! :D


Spegeln!, ihiii :D Som för tillfället får stå i sovrummet,
skönt att man ääntligen kan se hela sig,
 slipper jag stå och balansera på badkarskanten :P



Nu sitter vi och väntar in faster Bella, pappa och Ferdi
som ska komma hit för lite festligheter och biljardspel, mys! :)

Jag idag


 


Ha en trevlig kväll :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0