Knäck & lussekatter

Nuuu är jag klar! :D
De blev ingen snickerskaka idag,
orkade inte gå till affären för att handla dom saknade ingredienserna :P
Så får ta tag i den någon annan dag.
Men knäck och lussekatter har jag gjort och jag är supernöjd med resultaten :D
Knäcken blev precis sådär lagomt seg och lussekatterna jättesaftiga,
kesellan gjorde susen! 
Är de inte toppen så säg :)

 

Vad ska jag hitta på nudå tro?
Fortsätta lunka omkring i mina myskläderna
med morgonfrisyren, osminkad och bara mysa här hemma kanske :)
ska nog försöka hinna med nått till pyssel innan marcus kommer hem :)

Dagens sunk ;P
 

Näe, pyssel kallar!


Kommentarer
Postat av: mamz

Du är så pysslig och duktig sååååååååååå. Älskar dig mest:-D

2008-12-20 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0