joooolåsatteee . .

Har ju för tillfället inget internet vilket inte är sådär skitbra för bloggandet : P Men de kommer, om en månad eller två?! prutt!

Helgen va, hmmm, jag full! som vanligt, fyfan va sorligt. MEN vi hade faktiskt vin och matprovning med jobbet och om allt är gratis, vem dricker inte då lixom? : P
Sorgligare ändå är att nästa helg ska vi ut med jobbet IGEN till Mulles, käka och dricka. Helgen efter har "ligan" reserverat bord på, jepp, Mulles! Helgen efter de ska jag fan ta de lugnt!!!!! För helgen efter de ska vi ut med jobbet IIIIIGEN fast denna gång på Interpool, även samma vecka som grabbarna grus åker till sälen på skotertripp, vilket innebär tjejvecka, vilket innebär, VIN. Så om man ska sammanfatta dehär skulle jag tro att inom en snar framtid kommer jag att lägga in mig själv på en Hjälp, jag har alkoholproblemklinik!! Förargligt som jag brukar säga : P

För övrigt rullar väl allt på. Stortrivs i huset även om de retar mig nå otroligt att vi inte kommer igång med målningen och fixande av nedervåningen nångång!! Men de kooommer väl de åh, helst nu nu NUUU!

Joo men gissa vad jag ska göra om sisådär 1 ½ timme?! Jooo, jag ska på vinprovning, va de svårt att lista ut kanske? ack ack ack!! : P


Nä jobbet kallar, har ska tändas ljus och riggas bar.
Hade götteligött! Kyss&kläm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0