stop smoking ?

mjooo, nästan så iaf. Igår rökte jag två ciggaretter på hela dan och idag har jag hitills bara rökt en, välldigt stolt ; ) MEN ska inte säga för mkt, kan ändras väldigt fort såntdär. Håll tummarna för mig iaf! : P

Helgen va såå lugn och de va såå skönt : D pysslade hemma lite, åt god mat, gotta och tog nått glas vin bara. Ska "göra plats" åt fler sånnahär helger : )
Helgen innan vill jag inte äns prata om, har bara ett ord för den helgen - ÅNGEST!! uschuschusch, fyllefan!!!
Kan man inte dricka med måtta ska man fan inte dricka, vilket jag inte kan, såååå, jag ska nog inte dricka alls!!
MEN på fredag ska vi till gävle med jobbet åh tacka av Sonja som ska gå i pension, så då blir de mat, bowling OCH dricka, MED MÅTTA! ; P

De är en väldigt sorglig period nu också, Emma är borta och Marcus är borta, tvi! Fick sms av Emma i morse, hon är så slut. Hon va röd och småmullig och såg ut som en gris, tydligen : P haha. Har jag gaaanska svårt att tro på faktiskt : P sötfröken!
Vi har ju nedräkning, 17 dagar kvar nu, må dom gå Fort!! ( :


annars är de väl bra, förutom att man är gaanska pank, tack vare oförväntade räkningar, pisspotta!! MEN de ska väl gå de åh, får leva vääldigt fattigt helt enkelt, jobbigt, men de får gå. Får tänka på att vi kommer slippa vissa kostnader några månader fram sen så mår man lite bättre : P

fortfarande inget internet, så här står jag och skriver blogg på arbetstid, mitt i lunchen! tssss, jisses!


mjaaaooo om man ska jobba lite då kanske!  ( :
Hade gutt!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0