It´s back!

Det omtalade löshåret sitter nu på plats igen, uunderbart, känns skönt ; )

jaa. Helgen har varit helt Ok, toppen faktiskt!
Fredag
Va ner på stan en sväng efter jobbet och kikade runt, köpte present till pappa åhså. Väl hemma blev vi väldigt trötta och slängde oss på soffan. Var egentligen meningen att vi skulle städa undan lite så vi inte skulle ha så mkt att göra på lördagen, men icke!
Lördag
Lördagen var ganska fullspäckad. Pappa fyllde år så han och fastrar med despektive skulle komma. De skulle handlas till kvällen, städas, tvättas, planteras blommor, fixa pappas present, donas med ljuslycktor och dyl, förbereda kött, potatissallad och dessert! Pust!
De va på sekunden som man blev klar. Men de blev en riktigt lyckad kväll med god mat ( : vid 22.oo tiden tog vi en taxi till stan för att kika på cruisingen och ta nån öl. Ringde Emma som jag enligt planerna skulle göra! INGE svar! Ringde igen, igen, igen och igen! INGE svar!
kl o2.3o ringer hon upp! Då har människan av ren fylla gått och lagt sig för att "vila" kl 21.45 och icke vaknat av mina samtal! Jag är chockad!!! Emma? ; P
haha!

Här har vi tjocka släkten, de är jag och de är fastrar, Marcus, Ferdi och Robban och såklart mamma ( :



   



 

jaja, vaknade i morse, Faktiskt rätt pigg, måste ha varit pågrund av chipsen jag tryckte i mig de första jag gjorde när jag vakna : P nån timme efter att ögonlocken hade slagits upp kom Emma och vi har inte gjort något annat än jääst idag, legat på gräsmattan, pratat skit, ätit potatissallad, pratat skit, ätit jordgubbar och grädde, pratat skit, ätit mackor, pratat skit och slutligen ätit pizza, kollat på tv och för ca 30 min sen åkte hon hem för att samtala ( : En bra, flottig dag med andra ord ( ;



Nu väntar en myskväll med killen ( och ännu mer chips ; P ) så ni får ha en toppenkväll!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0