Underbara klänningar









Jag blir helt sjuk när jag går in på asos! Dom har sååå många underbara klänningar, domhär är ju bara ett fåtal av mina favoriter,
men visst är dom söta? ; D





Har varit lite dålig med upd på sista tiden, sorry! Men har varit och kommer vara mkt jobb nu, iaf veckan ut! Sen så, är de inte många veckor kvar till semestern!! OOOOH så jag ska njuta!! Det ska resas till Öland till Leksand, till Västkusten(?) och i augusti (dock efter semestern) ska brudarna och jag se Winnerbäck! De är ju toppen ( ;


I helgen följde ju jag, Marcus och Gordon med mamma och Micke på båttur. Åh de va såå mysigt och Gordon älskade de ( : Åkte även ring och flög av. Va livrädd som galningen körde, men de gick bra : P haha!

Bjussar på något kort på mig och moder jord ; P
 


Näe nu ska jag dona lite här hemma innan man ska iväg till jobb & slit. . .
Ha det toppen!
Kyss&kläm




Kommentarer
Postat av: Emma

men är nininte bara föööör söta ni 2 :P hahahaa



2008-06-11 @ 09:49:10
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaaa sen att ja e dyslektiker har ingenting med saken att göra !

2008-06-11 @ 09:50:06
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Emma

men uppdatering plz !

workaholicen där.. ! :)

2008-06-13 @ 13:15:41
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: erica

Kan du uppdatera någon gång kanske..! ja har juh inget att göra om dagarna ja! :P

2008-06-18 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0