Vad har hänt med vädret?

Denhär tiden för exakt en vecka sen låg jag på gården i bikini och bara njöt av solen! Igår va de ju tamefan världens snöstorm här, há? Va fan hände? Den ända som verka va glad över dom enorma snöflingorna och marken som va täckt av snö va Gordon, vid 22.oo promenixen gleed min lilla hårboll bokstavligt talat över snön, helt vild! Sprang som en vilde, gled i kurvan och tillbaka, om och om igen! Jag fick ett gott skratt iaf : P

385711-104



Helgen har varit sååå lugn och de har faktiskt varit såå skönt ( : bara strosat omkring härhemma, osminkad, myskläder! Det kan vara så skönt ibland ( : Ostkrokspåsen har förstås varit mig nära både fredag och lördag ; P yammiyammi!

I Igår kom Emma och vi låg som två döingar i sängen, käka glass och kollade på reprisen av Pussycat dolls, där låg vi och klaga på allt vi kunde komma på om dom jäklarna, vilket fult hår, vilken ful hy och vilken otroligt äcklig smal och ful kropp dom hade! Så funderade vi, varför har inte vi såndär kropp? Tog inte så lång tid att komma på svaret, träna? va är de? måste man träna också? näe usch så jobbigt, vi tar litre ostkrokar och pizza istället : P haha. jösses!


Hittade på kort från min och Emmas såkallade Pose-förfest från i November, hahaha! Grymt pinsamma kort och Emma kommer förmodligen att strypa mig nu. Men jag bjussar på två stycken här ; P haha!



  Man va ju ordentligt brun iaf, annat från nu : P


Nä nu ska jag göra líte nytta här hemma innan karln kommer hem ( ;
Kyss&kläm


 


Kommentarer
Postat av: Frida

när & vilken kanal går det på? :]

2008-05-20 @ 16:21:32
URL: http://fridafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0