gojane.com

De är farligt att gå in där och kolla på skor,
de väcker sånt stort HA begär i mig så jag blir tookig !!!
Funderar på att beställa därifrån,
men jag har tametusan ingen aning om vad tull och sånt kostar ?!

Här är Nåågra av gobitarna som finns ; )



Visst rycker det till i kroppen när man ser dom? : P



Jag har beställt lite grejer från ellos, igen! Förstår inte varför jag beställer därifrån när jag ska beställa, usch va tråkig jag är !!
Men dehär har jag iaf beställt







Måste ge mig ut på jakt efter vantar, mössa, halsduk, höstjacka och höstskor snart också! Men jag har absolut ingen aning om vad jag är ute efter för jacka, hm !! Skor har har jag väl nått humm om, vill ha ett par svarta stävlar med lagom och lite tjockare klack, vill även ha ett par svarta skoletter med snörning! : D
Men jacka ???


Näe, nu ska jag slå på Dumbo och ev försöka somna : P
Hur länge sen var de inte man såg den, ihii ?? : P
Jag bara älskar barnfilmer, dom kommer jag aldrig att växa ifrån ; )

Nattinatti ! Sleep tight !
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0