Tacopaj

Idag har jag varit och fikat med flickorna, blev en tacopaj,
ingen som slår den tacopajen ! Jammi ; )
Va riktigt trevligt med en fika och prata av sig lite. Va längesen nu, har varit mkt jobb och de ena med de tredje på sista tiden. Vi begav oss sedan till Emmas mysiga lya och kurade ner oss i soffan och fortsatte pratet tills Marie svek oss pga av mensverk och jag hoppade på hojjen vid 21.oo tiden för att åka hem och laga mat ! hm? låter skitskumt kl nio på kvällskvisten lixom : P va meningen att marcus skulle få en matlåda, men han skippade den så vi gjorde tryckmackor istället, välldig lättnad då jag inte alls hade nån lust att ställa mig och laga mat ; P

Nu ska jag faktiskt f ö r s ö k a sova (vilket betyder att jag förmodligen somnar om ca 2 timmar)
för jag lär ladda upp för ett 13-14 timmars pass imon, suck !!




God natt från mig och min myspys ; )





Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: bitte

åh sött

2008-09-16 @ 20:18:48
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hehe vad söt :) Hoppas du haft en bra torsdag!

2008-09-18 @ 20:37:19
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0