10 kg

Idag har jag varit på besök hos barnmorskan,
pratade lite förlossning, vägde, lyssnade och mätte :)
Hjärtljuden låg runt 145, magen växte som den skulle
och jag har gått upp sammanlagt 10 kilo!!
Jao, allt va som det skulle, alltid lika skönt att höra :)

Efter mitt besök där tog jag bussen till mamma,
hon bjöd på lunch som bestod av tonfisksallad
och efter den tog vi oss en tripp till stan för att äta glass
och sedan njuta av solen, fyndade även en kort kofta och nagellack :)
Jag drog mig sedan till Marie för tjatter, läskdrickande,
ost (Creme Bonjour) och kexätande och mer njutande av solen
:)
Tills Emma hämtade upp mig, redo för fika på kurras så vi åkte förbi Ica,
köpte med oss munkar, vaniljmunkar och kakor 
och begav oss hem till oss för fortsatt tjatter ;)

Today, Koftan och nagellacket som inhandlades:)




Nu sitter jag och Marcus utslagna i soffan efter kvällsfikat och chipsresterna
och kommer nog förmodligen att bädda ner oss snart!
Det är ju trotsallt en dag imon också :)

Så, för att summera dagen har jag ätit och pratat skit, haha.
Man fåår ha såna dagar också :P


Hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Okana

Hej.

Grattis till graviditeten. Skönt atthöra att allt har gott bra så här länge, hoppas att det fortsätter så =)

Vilken vecka är du i? Jag är också gravid för första gången. Är i min 27 graviditetsvecka nu och har också gott upp 10 kilo hittills. =)

Kram

2009-04-06 @ 23:46:50
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad ska du göra idag då din lilla skatklo ? :) Hör av dig om du vill hitta på nått ! PUSS

2009-04-07 @ 11:30:01
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Okana

Kul för dig att det inte är så långt tid kvar tills din lillis ploppar ut :)Jag längtar tills jag också kan hålla min bäbis i mina armar.

För mig har det gått jättebra hittills, kan faktiskt inte glaga över någonting alls. Hoppas det fortsätter på samma sätt, och att tiden går fort :D

Kram

2009-04-07 @ 14:37:25
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0