De va den dagen de

Såå var denhär dagen slut!
Jag har varit överallt och ingenstans tror jag bestämt :)
Blev inge hälsa på Hanna och inge färga hår,
men istället åkte jag, Emma och Marie till Valbo
efter att ja & Emma hämtat upp vaggan
(som föresten är sååå fin), köpte madrass och lakan till den på Ikea
sen gick jag mest bara med och försökte undvika att titta på allt fint
då Marcus hade kortet så de fanns inga pengar att bränna, hehe :P

Imon ska jag till barnmorskan,
få se om/hur hon tänkt kolla om den lille ligger med huvudet nedåt
och om jag har "gått upp" på kurvan igen, låg ju lite för lågt sist, hoppas!!
På eftermiddagen ska jag och Emma in till Valbo, igen ;)
Ska köpa en kudde, örngott och "spjälsäng"sskydd till vaggan tänkte jag,
tänkte även köpa nån till body och en lite tjockare tröja till lillen :)
Är INGE roligt att handla till mig nu, hur mkt jag än VILL för de finns såå mkt fint,
meeeen, inte för gravida, tydligen! Morr!!


Inte har jag nå bilder idag heller, tråkigt, jag vet!
Meeen får ta igen de imon då min dag inte är liika fullspäckad :P


Sov gott nu! :)

Kommentarer
Postat av: frida

näe, och det är nu jag börjar blir nervös på riktigt :P Det blir nog inte förens sommarlovet tror jag inte, sen ska jag ju jobba hela sommarn så det blir väl en vecka eller två jag kommer. Sen tycker jag att ni ska släpa er hit i sommar också :) Puss!

2009-04-28 @ 15:26:26
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0