Gjooo Mårrån

Idag, för ovanlighetensskull klev jag upp i tid och det känns skönt! :)
Har precis avnjutit min frukost med den hårige stirrandes på mig,
han ville åt min baconost, och jaa, jag erkänner, han fick smaka, liite! :P

Jaa, va väntar idag? Kanske en sväng till Owe Jansson?
Kaanske grilla ikväll?
Jag vet inte med andra ord.
De jag vet är att pappa kommer "hit" idag
och jag kommer få låna bilen tills imon eftermiddag, aaaah! ;D
Juförsig ska jag bort imon, Erica fyller stor idag, 22 år, GRATTIS :)
och ska ha fika imon så jag ska dit och råna henne på bullar och dyl ;P

En munter Erica back in the days ;)



Näe, nu ska jag göra något åt kalufsen och slänga på lite make up!

Ha en toppenfredag vettja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0