Ingen bebis

Kanske man kunde tro att lillkillen hade bestämt sig för att titta ut
pga av min dåliga upd, men icke! :P
Jag har bara haft fullt upp med att skjutsa, hämta
och bara åka överallt och ingenstans, fått känna på friheten lite :D

Idag åkte jag och Marcus in till Valbo och kikade lite och åt lite lunch
innan det var dags att lämna tillbaka bilen :)
Nu på eftermiddagen har vi suttit ute på baksidan
och njutit av det UNDERBARA vädret, som jag äälskar!! :)
Blir mat om ett tag då köttet står på spisen och puttrar,
ska puttra 1 timme till, sen så! Smaskens! :)


Ska hämta upp lillasyster lite senare och skjutsa henne till mamma
 ( har fått låna pappas bil nu :P ),
hon kommer med bussen från Öland där hon är bosatt med far sin :)

Upd med lite kort ikväller,
nu ska jag njuta av solen medans den fortfarande är framme :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0