Ingen ork

Jag sitter i soffan nu och tuggar på en Marabou Schweizernöt, gott!
Är helt slut efter dagens flängande hit och dit!
Har även gjort en cheesecake nu på kvällskvisten
som ska tas med till mamms imon då vi ska äta påskmat.
Hoppas att den blir god bara, har aldrig gjort de förr :)

Har inte knäppt några kort heller, får göra de imon!
Måste ju för sjutton visa upp skötbordet,
de är klart nu och de är såå fint! :D

Här var jag i vecka 22, jag har allt växt på mig liite sen dess,
 lite här och var faktiskt ;P



Apropå växt på så har jag börjat få vätskefyllda ben (iaf ett ben) och fingrar,
fick kämpa i ca 10 min för att få på mig skon på ena foten idag
och de såg då ut som att jag hade knölat i två fötter i en sko
då det vällde över (detta på åderbråcksbenet), jösses! :P
Men int är jag bitter ;)


Nu ska jag lägga mig raklång på soffan
och lyda barnmorskans råd för en stund: ta det lite lugnt :)
Ska väl hämta Marcus om en(?) lr många(?) timmar.

Hoppas ni haft en toppendag i solen :)

Kommentarer
Postat av: Mamz

Åh herregud! Nu är det bara 26 dagar kvar HJÄLP.... Jag är så nervös så jag blir galen snart. JAG SKA JU BLI MORMOR för tusan........

2009-04-13 @ 08:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0