jäsp

Jaaa, 1o.45 idag styrde jag kosan till Kungsgården för att slinga håret på Kerstin.
Efter flera timmars tjattrande, slingande och ätande åkte jag hem
 för att hämta upp Marcus då vi skulle till Hofors för en visit till Marcus föräldrar :) 
Gordon fick jucka av sig och vi blev bjuden på en supergod specialsockerkaka,
(sån måste jag prova att göra någondag), så det tackar vi för :)

Vi kom hem för ca 1,5 timme sen efter att ha stannat och handlat lite
och nu ligger vi i varsin soffa och kollar på Rent Hus på tv:n,
huur i h*lvete kan man leva som folk gör? Usch så jäkla äckligt!!!

Jag ska väl ta tag i att nåla ihop bitarna som jag klippt ut
till den blivande balklänningen om ett tag, får se hur de går ;P

Idag i gårdagens nyinhandlade kofta och tunika :)




Köpte även
 

Och tröjan till Marcus :D



Kommentarer
Postat av: eevelina.j

Vart har du köpt tunikorna ifrån :) ?

2009-05-03 @ 12:05:47
URL: http://evelinajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0