Ligger huvudet nedåt?

Jag var somsagt till barnmorskan idag,
förklarade då att jag tycker att det känns som att pöjken ligger så högt upp
då jag ibland knappt kan sitta vanligt för att det trycker på så hemskt.
Hon och en annan barnmorska klämde och kände
och tyckte att han låg med huvudet nedåt (han har gjort de dom sista 3 gångerna)
fast att det inte var helt fixerat än,
men för säkerhetsskull fick jag en tid redan nästa vecka
då jag även låg lite lägre än jag skulle i kurvan och hon vela se så att det höjjs igen.
Hon sa gång på gång att det iiinte var nån fara
och att han kunde ligga på ett visst vis nu bara.
Så iaf fick jag tid på tisdag nästa vecka
och som jag fattar de skulle vi ev kolla med ultraljud lr så
för att vara säkra på att han ligger med huvudet nedåt :)


Efter att ha promenerat dit och hem
tog jag med mig G på en promenix för att leta på vitsippor :)
Hittade dock bara några få, så jag skippade dom,
men vi fick oss en ordentlig skogspromenix iaf, skönt :)




Nu ska jag börja med maten,
som idag får bli pasta och pastasås med räkor :)
Marcus fick sluta tidigare från jobbet
och har nu fått låna en mossrivare av grannen så han håller på förfullt i trädgården ;)

Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0