nu va de kväller

Jäsp!
Jag är galet trött, som alla andra kvällar efter en fullspäckad dag :)

Barnmorskan ja! Allt såg jättebra ut, jag hade gått upp i kurvan,
huvudet låg nedåt kunde hon se
med någon stenåldersultraljudsmaskin från 70-talet,
blodryck och vikt (har gått upp 12 kilo nu) allt var jättebra (som alltid, sa hon) :D
Huvudet var dock ruckbart, jag som hade hoppats på att det fixerats sig,
vill ju ha ut den lille knodden, Nu.
Menmen, den som väntar på något gott . . ;P


Hittade även lite roligt i Valbo, både till mig, Marcus och lillen :)
Hittade en galet snygg tröja till Marcus :D
Inget speciellt till mig dock,
bara något ombyte då jag är ruggigt trött på att gå i sammsamma kläder!!
Får visa imon :)

NU är även löshåret beställt, äntligen!!
Är det inte toppen så säg!! ;D

todaaay



Ska hasa ner mig för lite tv-tittande nu sen ska ag försöka sova,
ska vara hos Kerstin (jobbarkompis) imon 11.oo för att slinga hår,
 morgontrött som jag är behöver jag prinsessömnen ;P

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0