Skötbordet

Igår var somsagt pappa här och snickrade ihop skötbordet,
jag är såååå nöjd med resultatet!
Vilken klippa till pappa man har!! :D

( "bordsskivorna" är gjorda av det som blev kvar från våra golv :) )
 

 



Iihii :D
Idag har Marcus spacklat och slipat så nu fattas det bara en skvätt färg!
Det kommer bli såå fint!
Ska visa det färdiga resultatet sen när det är målat
och jag har fått dit de som jag vill ha dit ;)


På eftermiddagen idag har flickorna varit här,
druckit kaffe och tjattrat, i massor :)
Dom drog sig vid 19.oo tiden och då började jag med maten
som ikväll fick bli fläskytterfilé med potatisgratäng och bea samt kantarellsås
(vilken skräll va? :P hehe)
Lagomt till det var klart väckte jag Marcus som hade slummrat in på soffan :)
Så nu är vi mätta och belåtna,
sitter i soffan och kollar på Sanningens Ögonblick,
huuur kan folk ställa upp på något dyl?
Dom ställer ju alltid frågor som gör att dom sårar sina nära,
de kan väl omöjligt vara värt de, lr?
Jag skulle aldrig göra något liknande för pengar iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0