Sy en balklänning

Kalla mig galen, men jag har lovat att försöka mig på att sy en balklänning!
Det kan bli spännande! ;)
Satt igår och klippte ut mönstret som jag idag ska klippa ut tyg efter,
Angelica (som jag ska sy klänningen till) nämnde den briljtanta idéen
att klippa ut alla bitar och nåla ihop från ett lakan först
och det tyckte jag lät som en bra idé,
känns ju inte kul om jag skulle förstöra tyget de första jag gjorde :P
Så idag/ikväll ska jag sätta mig och klippa och nåla, ooooh ;)




NU sitter jag och äter en massa frukost, lite för mkt tom kan jag nog känna!
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar,
kl 13.oo väntar ett besök hos barnmorskan :)


Solen lyser ute, skönt! :)
Hoppas ni har en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0