Dagen

En kort sammanfattning utav dagen!

Dagen började med att jag fick lite sovmorgon, jiippi :D
Åkte sedan för att sola och få naglarna fixade.
Hem och vände, sen åkte vi till Fia och Chrisse för lite fika och tjatter :)

Städade, tvättade och donade lite sen kom Hanna förbi en sväng,
käkade lite, sen slocknade Hanna på soffan och Elliot på Hanna, hehe.
Hon vaknade till när Marcus föräldrar kom och drog sig då hemåt :)

Larsa knäppte mer tokfina bilder på både knubbot och hårot ;D,
dom fick mysa av sig med William, vi drack kaffe
och åt glass med varma hallon (min nya favorit, SÅ GOTT) & chokladsås,
tjattrade på, dom mös lite till, sen for dom hemåt, jag natta William.
vi kikade film och Nuu ligger vi nerbäddade sen ungefär 1 timme tillbaka,
Marcus sover, otippat? :P hehe.


Mjee, laddar upp några bilder som Larsa knäppte idag i ett nytt inlägg
sen ska jag försööka sova :)

Såååå, Sleep tight! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0